CINEMA GAUDÍ: » Tres adioses»

Diumenge 20 de setembre a 2/4 de 7 de la tarda. Sala Folch i Torres del Casalet de l’Espluga de Francolí el Cicle Gaudí projectarà “ Tres adioses ” dirigida per Isabel Coixet.
Basada en el llibre «Tres cuencos: Rituales para un año de crisis», la directora Isabel Coixet fa una adaptació lliure de la novel·la al seu nou film Tres adioses, una pel·lícula que reflecteix la quotidianitat on la vida, la mort, l’humor i la tragèdia es barregen de manera delicada i serena.
Després del que semblava una discussió sense importància, Marta (Alba Rohrwacher) i Antonio (Elio Germano) se separen. Ell, un xef prometedor, es refugia als seus fogons; ella, en silenci, comença a notar alguna cosa més que tristesa… Quan descobreix que darrere hi ha un problema de salut, tot fa un gir inesperat: la malaltia desperta en ella un desig irrefrenable de viure intensament i sense por.
Amb un repartiment de luxe liderat per la radiant Alba Rohrwacher, Isabel Coixet presenta una bonica i entranyable història sobre la vida, l’amor i aquells moments que determinen els nostres camins i que ho canvien tot per sempre. Un relat que desperta les ganes de viure i de deixar petjada, ple d’humor, sensibilitat i tendresa.
No recomanada per menors de 12 anys. Versió original en italià i castellà.
Recordar-vos també que aquesta pel·lícula estarà disponible a l’aplicació mòbil Audescmobile, aplicació que permet als usuaris cecs accedir des del seu mòbil, de manera sincronitzada, a les audiodescripcions de les pel·lícules.
Les entrades es poden comprar anticipadament a través de la plataforma de venda Entrapolis aquí a l’oficina de Turisme de l’Espluga o bé a l’entrada de la sala el mateix dia de la projecció.
L’entrada general té un preu de 4.50€ i 3€ amb el carnet jove, de discapacitat acreditada i persones majors de 65 anys i 2 x 1 amb el carnet del Club Vanguardia.
A la projecció hi assistirà Paco Poch membre de l’Acadèmia del Cinema Català.
Més informació:
Sala Folch i Torres del Casalet Avinguda Països Catalans, 6